Home Δελτία Τύπου Αντί για τους εκπαιδευτικούς...τακτοποιήθηκαν οι πανεπιστημιακοί γιατροί!

Αντί για τους εκπαιδευτικούς...τακτοποιήθηκαν οι πανεπιστημιακοί γιατροί!

E-mail Εκτύπωση PDF
Μπορεί με το νομοσχέδιο για την εκπαίδευση να μη λύθηκε το σημαντικό θέμα της πρόσληψης των εκπαιδευτικών, προωθήθηκε όμως άμεσα η «αποκατάσταση» των πανεπιστημιακών γιατρών, με τη λειτουργία των απογευματινών ιατρείων τους. Αυτό συνέβη κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής, όπου ο κ. Υπουργός άφησε σε εκκρεμότητα μέχρι το 2005(!) χιλιάδες εκπαιδευτικούς, κυρίως αναπληρωτές, να περιμένουν το διορισμό τους. Απέναντι στην αναγκαστική αυτή ομηρία, η εκπρόσωπος του ΣΥΝ Ασημίνα Ξηροτύρη, με τροπολογία που κατέθεσε, πρότεινε την απορρόφηση όλων αυτών μέχρι το 2003, με σκοπό τη βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης, προσθέτοντας μάλιστα ότι στους διορισμούς των ετών 2004 και εφεξής να διορίζονται με προτεραιότητα όσοι έχουν συνάψει κατά την ψήφιση του παρόντος νόμου μια τουλάχιστον σύμβαση εργασίας. Ακόμη, αποσαφήνισε ότι οι επιπλέον θέσεις τις οποίες εξήγγειλε ο κ. Υπουργός Παιδείας θα πρέπει να μην καλυφθούν εξ ολοκλήρου από επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, αλλά και από αναπληρωτές καθηγητές, που έχουν δουλέψει έστω και λιγότερο από 16 μήνες, με τη σειρά βέβαια εγγραφής τους στους καταλόγους. Ως προς την «εδώ και τώρα» νομιμοποίηση της λειτουργίας των ιδιωτικών ιατρείων, με το πρόσχημα ότι δεν είναι έτοιμες οι υποδομές στα νοσοκομεία, η κα Ξηροτύρη υπενθύμισε τις θέσεις του ΣΥΝ, και τόνισε ότι: · Κατ΄αυτόν τον τρόπο εισάγεται η άσκηση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στο δημόσιο νοσοκομείο, πράγμα που άλλωστε είχε καταψηφίσει ο ΣΥΝ και στο ν.2884/2001. · Πρέπει άμεσα να υλοποιηθεί στο σύνολό του ο νόμος, και να αξιοποιηθούν τα κονδύλια από τη Δ/νση Ψυχικής Υγείας του Υπουργείου, καθώς και τα Δημόσια Ψυχιατρεία. Τέλος, υπογράμμισε ότι η τροπολογία αυτή του κ. Υπουργού και η βεβιασμένη ψήφισή της, δείχνει τις συνεχείς υπαναχωρήσεις της κυβέρνησης, όταν την ίδια ώρα αποδεικνύεται ανίκανη να διευθετήσει πάγια και σοβαρά προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης, που αφορούν τους καθηγητές πανεπιστημίων, οι οποίοι βρίσκονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά και εκπαιδευτικούς Α΄ βάθμιας και Β΄θμιας εκπαίδευσης, που παραμένουν όμηροι μιας αποτυχημένης «εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης».