Home Δελτία Τύπου Απαράδεκτος ο σχεδιασμός για την κατάργηση νευραλγικών για τη Θεσσαλονίκη πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών

Απαράδεκτος ο σχεδιασμός για την κατάργηση νευραλγικών για τη Θεσσαλονίκη πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών

E-mail Εκτύπωση PDF
Την κατάργηση πτήσεων προς ευρωπαϊκές πόλεις αλλά κυρίως την απομόνωση της Θεσσαλονίκης στον τομέα των δημόσιων αερομεταφορών καταγγέλλει με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Ασημίνα Ξηροτύρη Αικατερινάρη στη βουλή. Ο σχεδιασμός αυτός οδηγεί τις Ολυμπιακές Αερογραμμές σε περαιτέρω απαξίωση και δημιουργεί συνθήκες περιθωριοποίησης εν όψει μάλιστα και της θερινής περιόδου. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ω εξής: Προς τον κ. Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών ΘΕΜΑ: Απαράδεκτος ο σχεδιασμός για την κατάργηση νευραλγικών για τη Θεσσαλονίκη πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών Η μέχρι τώρα αδιέξοδη, συντηρητική πορεία που έχει επιλέξει και η νέα Κυβέρνηση για τον εθνικό αερομεταφορέα, την φέρνει μπροστά σε νέα αδιέξοδα και αντιφάσεις, οξύνει τα προβλήματα στις Ολυμπιακές Αερογραμμές και τις οδηγεί μαθηματικά στην περιθωριοποίηση εν όψει μάλιστα και της θερινής περιόδου. Αναφορές εργαζομένων και στελεχών στην επιχείρηση, όπως και οι ανακοινώσεις συνδικάτων στον χώρο μας πληροφορούν ότι έχει δοθεί εντολή και μάλιστα προφορική!!! να κλείσουν οι πτήσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη προς τις πόλεις Ντύσσελτορφ και Στούτγαρδη. Από τις 26/3/06 δεν θα πραγματοποιούνται πλέον πωλήσεις και κρατήσεις προς τους δυο προαναφερμένους προορισμούς. Οι τελευταίες μάλιστα πληροφορίες λένε ότι από την Θεσσαλονίκη προγραμματίζεται και το κλείσιμο των επιπλέον γραμμών του Λονδίνου, Βρυξελλών και στο εσωτερικό δίκτυο Μυτιλήνη και Ρόδου. Οι πληροφορίες αυτές για την κατάργηση νευραλγικών για τη Θεσσαλονίκη πτήσεων, απασχόλησαν έντονα την προχθεσινή του συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, το οποίο και εξέδωσε ψήφισμα διαμαρτυρίας προς τη διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, δηλώνοντας ότι αυτός ο απαράδεκτος σχεδιασμός δεν θα περάσει. Αναρωτιέται κανείς ότι τα 50 δις. δρχ. που το ελληνικό δημόσιο δαπάνησε ήδη για την αναβάθμιση του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και το υπό κατασκευή μεγάλο έργο της επέκτασης, έγιναν για να αναπτυχθεί η αεροπορική συγκοινωνία προς την Κεντρική Ευρώπη και την Εύρω-Ασία ή για να οδηγηθεί η ΟΑ στον απόλυτο μαρασμό με απρόβλεπτες συνέπειες για την Βόρεια Ελλάδα, τον τουρισμό της, το εμπόριο, την περικοπή θέσεων εργασίας και ένα ακόμη πλήγμα εγκατάλειψης για τους κατοίκους στην περιοχή μας, Μετά τα παραπάνω ερωτάται ο κ. Υπουργός 1. Θα υλοποιηθεί η κατάργηση των παραπάνω, τόσο νευραλγικών για τη Θεσσαλονίκη πτήσεων, και παρά τις έντονες αντιδράσεις των φορέων και των κατοίκων της περιοχής; 2. Στη Βάση ποιας μελέτης σκοπιμότητας προχωρά η Κυβέρνηση σε μία ακόμη πράξη απαξίωσης και συρρίκνωσης της Ο.Α.; Έχει υπολογίζει ότι μια τέτοια πολιτική θα ενεργοποιήσει τους ανταγωνιστές της Ο.Α. στο εσωτερικό και το εξωτερικό, ώστε να εκμεταλλευτούν άμεσα την κάλυψη του κενού που θα δημιουργηθεί στην αεροπορική αγορά;