Home Δελτία Τύπου Απαράδεκτος ο σχεδιασμός για την κατάργηση πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών

Απαράδεκτος ο σχεδιασμός για την κατάργηση πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών

E-mail Εκτύπωση PDF
Τις κοινωνικές επιπτώσεις από την κατάργηση σημαντικών δρομολογίων της Ολυμπιακής από Θεσσαλονίκη προς ευαίσθητες περιοχές, όπως τα νησιά Μυτιλήνη και Ρόδο αλλά και πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, ανέδειξε η επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Ασημίνας Ξηροτύρη Αικατερινάρη που συζητήθηκε σήμερα στη βουλή. Πιο αναλυτικά η βουλευτής υποστήριξε ότι ο σχεδιασμός αυτός οδηγεί τον Εθνικό Αερομεταφορέα σε περαιτέρω απαξίωση και δημιουργεί συνθήκες απομόνωσης της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Βορείου Ελλάδας. Ο Υπουργός κ. Λιάπης τόνισε από την πλευρά του, ότι η Κυβέρνηση στηρίζει την Ολυμπιακή και αναμένει την πρόταση εκ μέρους της διοίκησης, πλην όμως δεν έδωσε κανένα στοιχείο που να αποδεικνύει στην πράξη το ενδιαφέρον της Κυβέρνησης. Απλά δικαιολόγησε τη μείωση των πτήσεων με βάση το κόστος που τη βαρύνει ως Ανώνυμη Εταιρία, αφήνοντας απέξω το κοινωνικό κόστος, με άλλα λόγια τον αποκλεισμό των κατοίκων των ευαίσθητων περιοχών που έχουν ανάγκη να μετακινούνται, σε πολλές κι έκτακτες περιπτώσεις για θέματα υγείας, για οικογενειακούς ή επαγγελματικούς λόγους. Η βουλευτής υποστήριξε ότι η προσφορά του Εθνικού Αερομεταφορέα είναι και πρέπει να είναι βασισμένη και σε κοινωνικά κριτήρια. Στη συνέχεια υπογράμμισε, ότι οι πτήσεις αυτές είναι νευραλγικές και συμβάλλουν στην ενίσχυση του διαμετακομιστικού ρόλου της Θεσσαλονίκης για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν με μόνο χρηματοοικονομικά κριτήρια μιας Ανώνυμης Εταιρίας. Οι περισσότερες από αυτές εξυπηρετούν και ευαίσθητες περιοχές όπως τα νησιά και προορισμούς - μετακινήσεις του απόδημου ελληνισμού. Οι πλειοψηφία των πτήσεων δεν παρουσιάζει καμιά μείωση παρά την μέχρι σήμερα πολιτική μείωσης των πτήσεων και συρρίκνωσης του έργου της εταιρίας, που μοιραία έχει επίπτωση στις εναπομείνασες πτήσεις. Ανάπτυξη των πτήσεων της Ολυμπιακής απαιτείται και ιδιαίτερα στην ευαίσθητη αλλά στρατηγικού χαρακτήρα περιοχή της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδας.