Home Δελτία Τύπου Διαφημιστικές Δαπάνες του ΥΠΕΧΩΔΕ

Διαφημιστικές Δαπάνες του ΥΠΕΧΩΔΕ

E-mail Εκτύπωση PDF
Ερώτηση κατέθεσε στον Υπουργό ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. η Βουλευτής του Συνασπισμού Ασημίνα Ξηροτύρη σχετικά με τις υψηλές δαπάνες διαφήμισης του ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. στο χώρο του ΜΕΤΡΟ. Συγκεκριμένα η βουλευτής ζητά να μάθει το ύψος που κυμαίνεται το project που έχει εγκριθεί και επιπλέον βάσει ποιας μελέτης προέκρινε αυτή τη μέθοδο διαφήμισης. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης είναι το εξής: Προς τον κ. Υπουργό Περιβάλλοντος Χωροταξίας & Δημοσίων Έργων ΘΕΜΑ:« Διαφημιστικές δαπάνες» Σε μια μόνο διαδρομή, ένας απλά περίεργος επιβάτης ή επισκέπτης του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας κινδυνεύει να φορτωθεί ένα ποικίλο και βαρύ υλικό δεκάδων διαφημιστικών εντύπων, ως εάν να βγαίνει από πολύ σπουδαίο σεμινάριο. Πρόκειται για πολύπτυχα διαφημιστικά έντυπα που διακηρύσσουν τις δραστηριότητες του Υπουργείου, φέρουν την υπογραφή του και γνωστοποιούν έργα που έχουν ολοκληρωθεί, έργα που είναι σε εξέλιξη, έργα που είναι ακόμη στα χαρτιά ως σχέδια ή μακέτες ή ακόμη και αποτελούν έργο άλλων φορέων (π.χ. της Τοπικής Αυτοδιοίκησης). Επειδή όμως οι επιβάτες του ΜΕΤΡΟ δεν είναι τόσο περίεργοι και φιλομαθείς και δεν εντυπωσιάζονται από τα χρώματα και το ιλουστρασιόν χαρτί, σπεύδουν πολύ γρήγορα να απαλλαγούν από το βάρος. Έτσι, από το πλούσιο υλικό της διαφημιστικής καμπάνιας του ΥΠΕΧΩΔΕ, ένα μέρος μένει αζήτητο στους χώρους όπου έχει τοποθετηθεί κι’ ένα άλλο βρίσκεται λίγο πιο πέρα σε υπερπλήρη δοχεία του Δήμου. Εκείνο που είναι το ζητούμενο για τους πολίτες είναι να ολοκληρωθούν, επιτέλους, έστω οι βασικοί σταθμοί εξυπηρέτησής τους και να σταματήσουν οι πάσης φύσεως υπερβάσεις των προϋπολογισμών που αυτοί καλούνται να πληρώσουν. Διότι το Υπουργείο στην προσπάθειά του να αυτοδιαφημιστεί, οδηγείται στην αλόγιστη σπατάλη εκατομμυρίων, όταν την ίδια ώρα γίνεται μια άλλη προσπάθεια για τον περιορισμό των δαπανών του δημόσιου τομέα, όπως τουλάχιστον γίνεται φανερό από το προσχέδιο του Προϋπολογισμού που κατατέθηκε. Αποτελεί λοιπόν πρόκληση στην κοινή λογική του κάθε πολίτη, και είναι αυτονόητο ότι μόνοι που βγαίνουν κερδισμένοι απ’ αυτή τη δαπανηρή υπόθεση είναι οι διαφημιστικές εταιρίες. Επειδή μόνο το ΥΠΕΧΩΔΕ μεταξύ των υπουργείων επιδεικνύει τέτοια διαφημιστική χλιδή κι’ επειδή είναι βέβαιο και για τον πιο ανυποψίαστο ότι υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να ενημερωθούν οι πολίτες για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, Ερωτάται ο κ. Υπουργός: Βάσει ποιας μελέτης προέκρινε αυτή τη μέθοδο διαφήμισης του τωρινού και μελλοντικού έργου του Υπουργείου και σε ποιο ύψος κυμαίνεται το project που έχει εγκριθεί;