Home Δελτία Τύπου Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης για το οξύ πρόβλημα της Σχολικής Στέγης στο Νομό Θεσσαλονίκης

Συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης για το οξύ πρόβλημα της Σχολικής Στέγης στο Νομό Θεσσαλονίκης

E-mail Εκτύπωση PDF
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Συζητήθηκε χθες στη Βουλή η επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ Ασημίνα Ξηροτύρη, συνεχίζοντας με επιμονή τις προσπάθειες προκειμένου να αξιοποιηθούν τα 70 δις του προγράμματος σχολικής στέγης στη Θεσσαλονίκη και να δοθεί λύση στο οξύ αυτό πρόβλημα . Στην απάντηση του ο Υφυπουργός κ. Γκεσούλης παραδέχτηκε ότι υπάρχει θέμα απορρόφησης των κονδυλίων πρόσθεσε όμως ότι την ευθύνη για την σχολική στέγη σε όλη την Ελλάδα, πλην της Αττικής, έχουν οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις μαζί με την τοπική αυτοδιοίκηση Α΄ βαθμού. Επιπλέον πρόσθεσε ότι το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε επαφή με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης και θα συνδράμει με ότι χρειάζεται ακόμη για την αποτελεσματική υλοποίηση του προγράμματος σχολικής στέγης στο νομό. Στην τοποθέτηση της η Βουλευτής του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ, επεσήμανε ότι τα προβλήματα σχολικής στέγης στο νομό Θεσσαλονίκης έχουν συσσωρευτεί εδώ και πολλά χρόνια, ενώ σήμερα το πρόβλημα εντοπίζεται σε δύο σημεία: -Στην εξασφάλιση των οικοπέδων, για την οποία η παρέμβαση του Υπουργείου προκειμένου να μην χαθούν χαρακτηρισμένοι χώροι, εξαιτίας της καθυστέρησης στην απαλλοτρίωση τους, είναι επιβεβλημένη. -Στην απορρόφηση των 70 δις δρχ και της μεγάλης καθυστέρησης που παρουσιάζει η υλοποίηση του προγράμματος σχολικής στέγης τρία χρόνια μετά την έναρξη του. Γεγονός που συνδέετε και με την απώλεια ενός μεγάλου μέρους των δυνατοτήτων της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης τόσο σε προσωπικό όσο και σε τεχνικά μέσα. Τελειώνοντας η Βουλευτής του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ζήτησε από το Υπουργείο να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για να ενισχυθεί το σχετικό τμήμα της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης και με την συμφωνία των φορέων, να δημιουργηθεί ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης ώστε να κλείσει ο φαύλος αυτός κύκλος των καθυστερήσεων και να μην στερηθεί για μια ακόμη φορά η Θεσσαλονίκη βασικά κονδύλια που θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν την ποιότητα στην εκπαίδευση που αξίζουν τα παιδιά μας.