Home Δελτία Τύπου Στον ασφυκτικό εναγκαλισμό των αθλητικών φορέων από την κυβέρνηση και στην περαιτέρω εμπορευματοποίησή του οδηγείται ο αθλητισμός με το νομοσχέδιο του Υπ. Πολιτισμού

Στον ασφυκτικό εναγκαλισμό των αθλητικών φορέων από την κυβέρνηση και στην περαιτέρω εμπορευματοποίησή του οδηγείται ο αθλητισμός με το νομοσχέδιο του Υπ. Πολιτισμού

E-mail Εκτύπωση PDF
Στον ασφυκτικό εναγκαλισμό των αθλητικών φορέων από την κυβέρνηση και στην περαιτέρω εμπορευματοποίησή του οδηγείται ο αθλητισμό με το νομοσχέδιο που συζητείται στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, επισήμανε η Εκπρόσωπος του Συνασπισμού Ασημίνα Ξηροτύρη-Αικατερινάρη. Τόνισε μεταξύ άλλων, ότι το εν λόγω νομοσχέδιο ρυθμίζει θέματα που αφορούν τον επαγγελματικό αθλητισμό, υποχωρώντας στις απαιτήσεις των ΠΑΕ και ΤΑΚ, χωρίς να δημιουργεί τις προϋποθέσεις εξυγίανσης των εταιρειών και αξιοπιστίας των εθνικών πρωταθλημάτων. Παράλληλα, δημιουργεί δυσμενείς συνθήκες και όρους εργασίας για τους επαγγελματίες αθλητές και προπονητές και αφαιρεί ουσιαστικές αρμοδιότητες από τους αθλητικούς φορείς, καταργώντας τη διοικητική και οικονομική αυτοτέλειά τους, και παραχωρώντας τον απόλυτο έλεγχο στις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Δημιουργεί την αίσθηση ότι θέλει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της βίας, πλην όμως υποβαθμίζει τη Διαρκή Επιτροπή για την Αντιμετώπιση της βίας και προσπαθεί να το λύσει με αυθαίρετες απαγορεύσεις, που μπορεί να οδηγούν σε περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων. Επιχειρεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα ντόπινγκ, χωρίς όμως να θίγει ουσιαστικά τα κυκλώματα που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό, και τα οποία θα εντείνουν τη δράση τους εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Τέλος, υπογράμμισε ότι και στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο δεν ενισχύεται ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης σε σχέση με τον ερασιτεχνικό και το μαζικό αθλητισμό. Μαζί με το σχολικό αθλητισμό παραμένουν στη γωνία, υποβαθμισμένοι οικονομικά, διοικητικά και θεσμικά. Αποδεικνύεται κατ΄ αυτόν τον τρόπο, ότι η κυβέρνηση δεν αντιμετωπίζει τον αθλητισμό σαν ένα κοινωνικό ζήτημα, και σαν συστατικό στοιχείο της διαπαιδαγώγησης και της διαμόρφωσης της νέας γενιάς.