Home Δελτία Τύπου Το Υπουργείο Ανάπτυξης απλά εκφράζει την αισιοδοξία του για την οξύτατη κρίση στον τουρισμό μας

Το Υπουργείο Ανάπτυξης απλά εκφράζει την αισιοδοξία του για την οξύτατη κρίση στον τουρισμό μας

E-mail Εκτύπωση PDF
Συζητήθηκε σήμερα η επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού του ΣΥΝ Ασ. Ξηροτύρη Αικατερινάρη σχετικά με τα μέτρα που έπρεπε να έχουν ληφθεί ώστε να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες του πολέμου στο Ιράκ στον ελληνικό τουρισμό, που προστέθηκαν στα ήδη υπάρχοντα αδιέξοδα που δημιουργεί η πολιτική του Υπουργείου. Αναπτύσσοντας την ερώτησή της, η Βουλευτής του ΣΥΝ υποστήριξε ότι και πριν την έναρξη του πολέμου, ο τουρισμός της χώρας μας εμφάνιζε πτωτική πορεία με μειωμένες κρατήσεις τουριστικών πακέτων. Υπογράμμισε ότι, η τουριστική κρίση είναι διαρθρωτική, λόγω των ελλειμματικών δημόσιων υποδομών και υπηρεσίες σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες της Ε.Ε. και λόγω του αυξημένου κόστους ταξιδιού λόγω ενιαίου νομίσματος σε σχέση με τις εκτός Ε.Ε. τουριστικές χώρες. Επισήμανε ότι, στην παρούσα συγκυρία, απαιτείται προγραμματισμός ταχείας ολοκλήρωσης υποδομών, αναβάθμισης υπηρεσιών, δημοσίων και ιδιωτικών και ταυτόχρονα πολιτική έντονης προβολής. Τέλος, σε σχέση με τον παράνομο αυτό πόλεμο, πρόσθεσε ότι έπρεπε να είναι ήδη έτοιμο προς υλοποίηση ένα σχέδιο διαχείρισης της κρίσης, που θα κατευθύνει πρόσθετα κονδύλια σε ενέργειες προβολής, ώστε να προσαρμοσθεί η τακτική καμπάνια στις συνθήκες που ο πόλεμος σηματοδοτεί και να περιοριστούν έτσι οι απώλειες στις τουριστικές αγορές. Αντίθετα, μέχρι σήμερα, η μεν τακτική καμπάνια δεν έχει αρχίσει ακόμα, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές μας. Το δε σχέδιο αντιμετώπισης της κρίσης δεν υφίσταται καν και οι αρμόδιοι δηλώνουν έναρξη της καμπάνιας τον… Απρίλιο Στην απάντησή του, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης Α. Γεωργακόπουλος υποστήριξε πως, πριν την έναρξη του πολέμου, οι κρατήσεις ήταν αυξημένες, πως η χώρα μας πλήττεται λιγότερο από την πολεμική κρίση σε σχέση με άλλες ανταγωνίστριες τουριστικές αγορές και εξέφρασε την αισιοδοξία του για γρήγορο τέλος του πολέμου που θα φέρει την ανάκαμψη του τουριστικού ρεύματος. Ανακοίνωσε δε, ορισμένα αποσπασματικά μέτρα διαφημιστικής προβολής και χρονικής ανακατανομής του κοινωνικού τουρισμού, ενώ παραδεχόμενος πως η έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ έχει μετατεθεί για το απροσδιόριστο «τέλος του πολέμου», επικαλέστηκε την ψυχολογία των πολιτών των αγορών στις οποίες απευθύνεται.