Home Δημοσιεύσεις Σχόλια Κόβεται η αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης, από την ΑΥΓΗ

Κόβεται η αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης, από την ΑΥΓΗ

E-mail Εκτύπωση PDF
Απομονώνεται η Θεσσαλονίκη από την επαφή της με την Ευρώπη, καθώς η Ολυμπιακή σταματά τα δρομολόγια προς Ντύσελντορφ και Στουτγκάρδη. "Έχουν κουραστεί οι Θεσσαλονικείς και οι Βορειοελλαδίτες να ακούν -και από την προηγούμενη κυβέρνηση και από τη σημερινή- ότι η Θεσσαλονίκη θα είναι το κέντρο των Βαλκανίων, θα είναι διακομιστικό κέντρο μεταξύ νοτιοανατολικής Ευρώπης, Ευρώπης-Ασίας κ.λπ.", τόνισε η Ασημίνα Ξηροτύρη απευθυνόμενη στον Μιχάλη Λιάπη. Ο υπουργός Μεταφορών θέλησε να πείσει ότι δεν υπάρχει αεροπορική "αποξένωση" της Θεσσαλονίκης, λέγοντας ότι δεν κόβονται τα δρομολόγια προς Λονδίνο και προς Λέσβο και Ρόδο. Όμως για τα δρομολόγια προς τις δύο γερμανικές πόλεις παραδέχθηκε ότι θα σταματήσουν διότι έχουν "χαμηλή πληρότητα", δημιουργούν ετήσιες ζημιές 3,6 εκατομμυρίων ευρώ και υπάρχει "διαρκής μείωση της ζήτησης των εισιτηρίων της τάξης του 20%". Σημείωσε δε ότι για τη Γερμανία υπάρχουν ακόμα οι πτήσεις για Φραγκφούρτη, Βερολίνο και Μόναχο. Ακολουθούμε το δρόμο του εξορθολογισμού και όχι της ασύστολης σπατάλης, υποστήριξε ο Μ. Λιάπης. "Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Υπάρχει μία μικρή μείωση στις πτήσεις Ντύσελντορφ και Στουτγκάρδης, αλλά είναι πολύ μικρή αυτή η μείωση και κάθε φορά, η κάθε εταιρεία, αν λειτουργεί με εντελώς ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, μπορεί να κάνει τις σχετικές βελτιώσεις, ούτως ώστε να αποκομίσει πάλι το έργο το οποίο είχε", αντέτεινε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνοντας ότι γενικά η Ολυμπιακή με τις αποφάσεις που λαμβάνονται δεν είναι ανταγωνιστική (π.χ. οι πτήσεις για Κρήτη, Ρόδο, Μύκονο δεν γίνονται πια με Μπόινγκ, αλλά με ελικοφόρο). Η Ασ. Ξηροτύρη ζήτησε να ολοκληρωθεί η επέκταση του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης και επεσήμανε ότι απ' αυτή πρέπει να ωφεληθεί ο εθνικός αερομεταφορέας και όχι οι ιδιώτες.