Home Ερωτήσεις Αδικαιολόγητη η παραχώρηση εκμετάλλευσης του χώρου στάθμευσης Ι.Χ αυτοκινήτων του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε ιδιώτη

Αδικαιολόγητη η παραχώρηση εκμετάλλευσης του χώρου στάθμευσης Ι.Χ αυτοκινήτων του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε ιδιώτη

E-mail Εκτύπωση PDF
Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μακεδονίας Θράκης Έκπληξη προκάλεσε η ξαφνική απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών για την προκήρυξη, για την επόμενη Δευτέρα, πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκμετάλλευση του χώρου στάθμευσης Ι.Χ αυτοκινήτων στον Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «Μακεδονία». Πρόκειται για μια απόφαση που εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης πολιτικής ιδιωτικοποιήσεων ακόμα και σε περιπτώσεις, όπως αυτή, όπου δεν συντρέχει κανένας απολύτως λόγος για αλλαγή του υφιστάμενου καθεστώτος. Το καθεστώς αυτό στηριζόταν στην επιτυχημένη συνεργασία του αερολιμένα και της τοπικής αυτοδιοίκησης που μόνο οφέλη προσέφερε διατηρώντας το αντίτιμο σε χαμηλά επίπεδα και συγχρόνως την καλή συνεργασία με τους όμορους δήμους. Συγκεκριμένα, η εκμετάλλευση των χώρων στάθμευσης από τον αερολιμένα, σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, απέφερε ανά χρόνο έσοδα σχεδόν διπλάσια από τα αναμενόμενα μισθώματα εκκίνησης των προηγούμενων διαγωνισμών με παράλληλη εξασφάλιση των εσόδων του Δημοσίου, διασφάλιζε τον έλεγχο των τιμολογίων των χώρων στάθμευσης και δημιουργούσε νέες θέσεις εργασίας με αξιοπρεπείς μισθούς και συνθήκες εργασίας. Επιπλέον η ΥΠΑ θέλοντας να βελτιώσει τις υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό, δημοπράτησε, μέσω της ΕΥΔΕ, και σχεδόν ολοκλήρωσε το έργο «Νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση στον ΚΑΘΜ» με το οποίο δημιουργήθηκαν τρία νέα πάρκινγκ με τριπλάσιες θέσεις από τα προηγούμενα. Σε όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το γεγονός ότι ο τελευταίος ιδιώτης μισθωτής των πάρκινγκ του ΚΑΘΜ κηρύχθηκε έκπτωτος και του επιβλήθηκε Διοικητική αποβολή λόγω οφειλών προς την ΥΠΑ. Με δεδομένα τα παραπάνω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί: · Ποιοι είναι οι λόγοι που οδήγησαν στην προκήρυξη διαγωνισμού παραχώρησης της εκμετάλλευσης των χώρων στάθμευσης του αερολιμένα σε ιδιώτη, παραβλέποντας τα σημαντικά μέχρι σήμερα οφέλη από τη λειτουργία εφαρμογής της σχετικής σύμβασης με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους όμορους Δήμους δηλαδή, και την επιτυχή συνεργασία μ’ αυτούς; · Θα αναθεωρήσουν την απόφασή τους και θα ανανεώσουν τη σύμβαση με την Τοπική Αυτοδιοίκηση;