Home Ερωτήσεις Ανεξήγητη μυστικότητα στο διαγωνισμό διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού

Ανεξήγητη μυστικότητα στο διαγωνισμό διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού

E-mail Εκτύπωση PDF
Τουριστικής Ανάπτυξης Ως γνωστόν ολοκληρώθηκε η διαδικασία κατάθεσης των προσφορών για την ανάληψη της διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στις αγορές εξωτερικού (συνολικού προϋπολογισμού 37 εκατ. ευρώ), αλλά και στη χώρα μας (συνολικού προϋπολογισμού 7 εκατ. ευρώ), καθώς και το διαγωνισμό έκτακτης προβολής (1,5 εκατ. ευρώ). Για το σύνολο των διαγωνισμών, σύμφωνα με πληροφορίες, είχαν κατατεθεί 18 προτάσεις από διαφημιστικές εταιρίες ή κοινοπραξίες διαφημιστικών εταιριών. Δεν υπήρξε μέχρι τώρα καμιά επίσημη γνωστοποίηση από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, ενώ τα δημοσιεύματα του τύπου έδιναν αντιφατικές πληροφορίες ως προς τον αριθμό των εταιρειών που συμμετείχαν αλλά και ως προς το ποιες προσφορές εγκρίθηκαν για τα περαιτέρω. Έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα που έληξε ο διαγωνισμός και παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έχει κόστος πολλών εκατομμυρίων ευρώ, οι υπεύθυνοι του ΕΟΤ αποφεύγουν να ανακοινώσουν τα αποτελέσματα πέραν πάσης δεοντολογίας. Επειδή, είναι λογικό κατόπιν τούτου να δημιουργούνται σκέψεις και υποψίες για την εγκυρότητά του, ερωτάται ο κ. Υπουργός: - Πόσες και ποιες εταιρίες έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό, ποιες προσφορές επελέγησαν, πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία ανάθεσης;