Home Ερωτήσεις Ελλιπή τα μέσα προβολής του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα

Ελλιπή τα μέσα προβολής του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα

E-mail Εκτύπωση PDF
Τουριστικής Ανάπτυξης Τα οικονομικά οφέλη και γενικότερα προβολής της χώρας που προκύπτουν από τον συνεδριακό τουρισμό είναι βάσει διεθνών μελετών ιδιαίτερα σημαντικά, αφού ένας σύνεδρος δαπανά στην πόλη – προορισμό τρεις με τέσσερις φορές περισσότερα χρήματα από ένα απλό τουρίστα. Από αυτά το 40% αφορούν αγορές σε εμπορικά καταστήματα. Τα οφέλη αυτά δικαιολογούν την όλο και μεγαλύτερη προσπάθεια – στροφή των ξενοδοχείων μεγάλων πόλεων της Περιφέρειας: Θεσσαλονίκη, Ιωαννίνων, Αλεξανδρούπολη, για ανάπτυξη της συνεδριακής υποδομής. Παρ’ όλα αυτά σε έρευνα που παρουσιάστηκε πρόσφατα ο ελληνικός συνεδριακός τουρισμός είναι απών από την παγκόσμια κοινότητα του Internet κυρίως αλλά και των άλλων μέσων προβολής, με αποτέλεσμα πλέον του 80% των συμμετεχόντων στην έρευνα να μη γνωρίζει καμία ιστοσελίδα ή άλλη σχετική πληροφορία για τον ελληνικό συνεδριακό τουρισμό. Και παρότι καταγράφεται ότι η ποιότητα των υπηρεσιών και η κακή οργάνωση είναι από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα που παρουσιάζει ο Ελληνικός συνεδριακός Τουρισμός την ίδια στιγμή η Ελλάδα έρχεται δεύτερη με 95% κατά την αξιολόγησή τους, ανάλογα με το βαθμό ικανοποίησης (προτίμησης) των μεσογειακών χωρών ως συνεδριακών προορισμών, μετά την Ισπανία (100%). Μετά από αυτά ερωτάται η κ. Υπουργός: 1. Έχει συμπεριληφθεί ως σημαντικό οργανικό στοιχείο της προβολής και διαφήμισης του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ο συνεδριακός τουρισμός και πώς; 2. Θα καταβληθεί προσπάθεια για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών συνεδριακού τουρισμού; 3. Το ελληνικό δημόσιο ποια συνεδριακά κέντρα ή ακίνητα που προσφέρουν ανάλογες υποδομές σκοπεύει να αναβαθμίσει για λογαριασμό του, προς αυτή την κατεύθυνση;