Home Ερωτήσεις Φθαρμένο και επικίνδυνο το οδικό δίκτυο της Χαλκιδικής

Φθαρμένο και επικίνδυνο το οδικό δίκτυο της Χαλκιδικής

E-mail Εκτύπωση PDF
ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ, Μακεδονίας Θράκης Επανερχόμαστε και φέτος στα πολλαπλά προβλήματα που παρουσιάζει το οδικό δίκτυο τους Νομού Χαλκιδικής, μια από τις περιοχές με τη μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη στη χώρα. Ειδικότερα: Λόγω της κατασκευής των έργων στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών τα οχήματα που κινούνται από και προς Χαλκιδική θα εκτρέπονται από τον κόμβο Πλαγιαρίου στην παλιά επαρχιακή οδό, η κατάσταση της οποίας, κυρίως του οδοστρώματος, είναι σε κακή κατάσταση και θα επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο. Πρόκειται για ένα στενό δρόμο, πλάτους εννέα μέτρων, που σύμφωνα με την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Τρίγλιας, εξαιτίας της μεγάλης χρήσης το οδόστρωμα είναι κατεστραμμένο με χαρακτηριστικές λακούβες βάθους 20 εκατοστών. Πέρα λοιπόν από τη μεγάλη προσοχή για την αποφυγή ατυχημάτων που πρέπει να επιδεικνύεται κατά την περίοδο κατασκευής της εθνικής οδού, είναι απαραίτητο να προβλεφθεί και το έργο αποκατάστασης του τμήματος αυτού της παλιάς επαρχιακής οδού προς Τρίγλια. Προβληματικό ως επικίνδυνο είναι και το οδικό δίκτυο Μουδανιών – Σιθωνίας, δίκτυο παρωχημένο καθώς μετρά ήδη αρκετές δεκαετίες ζωής. Ειδικότερα στο τμήμα Μουδανιά – Αγ. Μάμας – Όλυνθος από τον Ιανουάριο έχουν σημειωθεί 14 τροχαία ατυχήματα με απολογισμό 4 νεκρούς και 16 τραυματίες, ενώ στην ευρύτερη περιοχή το 2006 οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανήλθαν στους 20. Πολλά ατυχήματα παρατηρούνται επίσης και στα τμήματα Ν. Μαρμαράς – Αγ. Νικόλαος και Γαλάτιστα – Αγ. Αναστασία. Επίσης, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα είναι η έλλειψη φωτισμού σε πολλά τμήματα του δικτύου όπως στο τμήμα Καλλιθέας - Παλλήνης και η ελλιπέστατη σήμανση, γεγονός που δυσκολεύει ιδιαίτερα τους οδηγούς που δεν γνωρίζουν καλά το δύσκολο οδικό δίκτυο του Νομού Χαλκιδικής. Με δεδομένα τα προβλήματα που υπάρχουν σε ορισμένα σημαντικά τμήματα του οδικού δικτύου της Χαλκιδικής, ερωτώνται οι κ.κ. υπουργοί: - Με ποιες συντονισμένες ενέργειες θα δώσουν λύση στο μεγάλο πρόβλημα της βελτίωσης, αποκατάστασης και συντήρησης του οδικού δικτύου Χαλκιδικής, η συμβολή του οποίου στην οικονομία της περιοχής και της χώρας γενικότερα είναι ιδιαίτερα σημαντική;