Home Ερωτήσεις Μειώνονται και οι ακτοπλοϊκές γραμμές στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Μειώνονται και οι ακτοπλοϊκές γραμμές στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

E-mail Εκτύπωση PDF
Εμπορικής Ναυτιλίας Στην πρόσφατη, μείωση των πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού στον αερολιμένα της Θεσσαλονίκης έρχεται να προστεθεί και η διαφαινόμενη μείωση των ακτοπλοϊκών γραμμών που συνδέουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Αιγαίου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται με τη γραμμή προς Κυκλάδες, δρομολόγιο για το οποίο δεν έχει εκδηλωθεί ακόμα ενδιαφέρον από καμιά εταιρεία, αν και εξυπηρετεί σε ετήσια βάση 80.000 επιβάτες. Αλλά και στην επιδοτούμενη γραμμή από Θεσσαλονίκη προς Σάμο, Κω και Ρόδο οι προοπτικές δεν είναι καλύτερες καθώς θεωρείται μάλλον απίθανο να βρεθεί ενδιαφερόμενη εταιρεία γι’ αυτή τη λεγόμενη «άγονη γραμμή». Επίσης, δεν έχει ακόμα βρεθεί οχηματαγωγό που θα συνδέσει Θεσσαλονίκη με Σποράδες, όταν το «Αίολος-Κεντέρης» έχει ήδη πάψει να εκτελεί το δρομολόγιο από και προς τη Θεσσαλονίκη. Μετά τις αρνητικές αυτές εξελίξεις, τόσο στις πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού –κατάργηση των πτήσεων προς Βρυξέλες και Μόναχο, μείωση των πτήσεων προς Ντίσελντορφ και Στουτγκάρδη- όσο και στις ακτοπλοϊκές γραμμές, ορατός είναι πλέον ο κίνδυνος πλήρους απομόνωσης της Θεσσαλονίκης και μάλιστα σε μια εποχή που η κυβέρνηση διαβεβαιώνει την πρόθεσή της για αποκέντρωση και ενίσχυση του ρόλου της περιφέρειας. Με δεδομένα τα παραπάνω ερωτάται ο κ. Υπουργός : - Με ποιες ενέργειες προτίθεται να δώσει έγκαιρες λύσεις προκειμένου να αποφευχθεί ο ορατός πια κίνδυνος κατάργησης των πιο βασικών ακτοπλοϊκών γραμμών που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά του Αιγαίου;