Home Ερωτήσεις Παραμένουν άλυτα τα σημαντικά προβλήματα που δημιουργούνται από τη διέλευση των αστικών λεωφορείων σε πολλές περιοχές του Ν Θεσσαλονίκης

Παραμένουν άλυτα τα σημαντικά προβλήματα που δημιουργούνται από τη διέλευση των αστικών λεωφορείων σε πολλές περιοχές του Ν Θεσσαλονίκης

E-mail Εκτύπωση PDF
Μεταφορών και Επικοινωνιών, ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ., Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Επανερχόμαστε για άλλη μια φορά στα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αστικές συγκοινωνίες του Ν. Θεσσαλονίκης, κυρίως στις περιοχές όπου έγινε επέκταση των συγκοινωνιών και η οποία δυστυχώς έγινε με μεγάλη προχειρότητα και χωρίς μελέτη για το κυκλοφοριακό. Η ασφάλεια των επιβατών συνεχίζει να τίθεται καθημερινά σε κίνδυνο, είτε με τη διέλευση των αστικών λεωφορείων από ορισμένα σημεία του δρόμου που χαρακτηρίζονται παγίδες , από επικίνδυνους κόμβους, από στάσεις παντελώς ακατάλληλες, αλλά και από την κάθετη διέλευση των αστικών σε εθνική οδό. Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα είχε εντοπιστεί – σύμφωνα και με τους εργαζόμενους του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης – στο σταθμό μετεπιβίβασης στη Σταυρούπολη, όπου δεν υπάρχει φωτεινός σηματοδότης που να ρυθμίζει την είσοδο και την έξοδο των αστικών, με αποτέλεσμα να μην εξασφαλίζεται η ασφαλής κυκλοφορία καθόλη τη διάρκεια της ημέρας και σε συνδυασμό με το κυκλοφοριακό φόρτο της οδού Θερμαϊκού να δημιουργούνται κίνδυνοι για ατυχήματα. Παρόμοια είναι και τα προβλήματα και στο κόμβο Λαγυνών και Καβαλαρίου, όπου τα αυτοκίνητα διασχίζουν κάθετα την εθνική οδό , και μάλιστα σε μία περιοχή όπου το χειμώνα οι συχνές ομίχλες αυξάνουν το κίνδυνο ατυχημάτων λόγω έλλειψη ορατότητας. Δυστυχώς επειδή μέχρι σήμερα δεν έγινε καμία ενέργεια, οι εργαζόμενοι του Οργανισμού αποφάσισαν να αφήσουν την ερχόμενη Δευτέρα ακινητοποιημένα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ τα οποία διέρχονται από τα σταθμό μετεπιβίβασης της Σταυρούπολης, στην οδό Θερμαϊκού, στην προσπάθεια τους να ευαισθητοποιήσουν τους υπεύθυνους. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) από την πλευρά του αναγνωρίζει ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι παλιό και σημαντικό και υποστηρίζει ότι ενώ το Συμβούλιο ενέκρινε κονδύλιο 15.000 ευρώ ως συνδρομή για τις απαιτούμενες εργασίες στην έξοδο από τον τερματικό σταθμό της Σταυρούπολης , η Νομαρχία η οποία ανέλαβε την εκπόνηση σχετικής μελέτης έχει επιδείξει εκ μέρους των υπηρεσιών της μεγάλη καθυστέρηση, όσον αφορά την υλοποίηση της σύμβασης με την οποία θα διατεθούν τα χρήματα. Όσον αφορά το Κόμβο Λαγυνών – Καβαλαρίου ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ επισημαίνει ότι το θέμα τέθηκε στις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κ Μακεδονίας και στο ΥΠΕΧΩΔΕ , αλλά εδώ και δύο χρόνια δεν υπάρχει καμία απάντηση. Ο αρμόδιος Αντινομάρχης ,δικαιολογεί την καθυστέρηση λέγοντας πως τα πάντα στην δημόσια διοίκηση είναι χρονοβόρα και καλεί τους εργαζόμενους να κάνουν λίγη ακόμα υπομονή , καθώς είναι πλέον θέμα χρόνου να λυθεί το πρόβλημα. Με δεδομένα τα παραπάνω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί: · Υπάρχει μελέτη και χρονοδιάγραμμα εργασιών βελτίωσης ή αποκατάστασης των επικίνδυνων ως άνω σημείων διέλευσης των αστικών λεωφορείων, ώστε να είναι ασφαλής η μετακίνηση των επιβατών; · Πως θα εξασφαλιστούν τα μέσα και οι πόροι, ώστε τα έργα να προχωρήσουν το ταχύτερο δυνατό;