Home Ερωτήσεις Προβλήματα στη λειτουργία του Ιδρύματος «ʼσυλο του Παιδιού» θα προκληθούν από το εργοτάξιο κατασκευής σταθμού του μετρό στο Σιντριβάνι

Προβλήματα στη λειτουργία του Ιδρύματος «ʼσυλο του Παιδιού» θα προκληθούν από το εργοτάξιο κατασκευής σταθμού του μετρό στο Σιντριβάνι

E-mail Εκτύπωση PDF
Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημ. Έργων Σημαντικά προβλήματα λόγω ελλείψεων στη μελέτη, αναμένεται να δημιουργηθούν στη λειτουργία του «Ασύλου του Παιδιού», από το εργοτάξιο κατασκευής του σταθμού του μετρό στην περιοχή Σιντριβάνι και Εθνικής Αμύνης. Η Διοίκηση του ιδρύματος με επιστολή της προς το ΥΠΕΧΩΔΕ και την κατασκευάστρια εταιρία ζητά τροποποίηση της σχετικής μελέτης και διαμαρτύρεται για τη δέσμευση των 800 τ.μ. από την αυλή του κτιρίου, γεγονός που όπως επισημαίνει περιορίζει την είσοδο από το εργοτάξιο, στο ενάμιση μέτρο. Επίσης η διοίκηση επισημαίνει ότι μεταξύ των άλλων τίθενται και θέματα ασφαλείας , καθότι ο χώρος αποτελεί τη μόνη είσοδο και έξοδο στο κτίριο, ενώ με την τοποθέτηση των ειδικών προστατευτικών, δε θα υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης πυροσβεστικού οχήματος σε περίπτωση εκδήλωσης πυρκαγιάς. Το «ʼσυλο του Παιδιού» ιδρύθηκε το 1919 και αποτελεί τον πρώτο παιδικό σταθμό που λειτούργησε στην Ελλάδα. Σήμερα στο βρεφονηπιακό σταθμό του Ασύλου φιλοξενούνται περίπου 350 παιδιά, ηλικίας από 3 μηνών έως 3,5 χρόνων, καθώς και άλλα τόσα, ηλικίας έως 12 χρόνων τα οποία μεταφέρονται καθημερινά από την είσοδο του κτιρίου με ειδικά λεωφορεία σε άλλο χώρο του ιδρύματος. Η πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Ιδρύματος εκφράζει την ευχή της να βρεθεί μία χρυσή τομή, ώστε και το έργο να γίνει, αλλά και το «ʼσυλο του Παιδιού» να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία του, γιατί σε διαφορετική περίπτωση η διοίκηση εξετάζει το ενδεχόμενο αναστολής της λειτουργίας του . Η κατασκευαστική εταιρεία από την πλευρά της εξετάζει το θέμα, ωστόσο η πρακτική της κατασκευής του μετρό στην Αθήνα δείχνει ότι μόνο σε μία περίπτωση που αφορούσε στην αποκάλυψη σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων υπήρξε αλλαγή της μελέτης. Με δεδομένα τα παραπάνω ερωτάται ο κ. Υπουργός: · Θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια για την τροποποίηση της μελέτης όσο αναφορά την ακριβή θέση και έκταση του εργοταξίου του μετρό στην περιοχή Σιντριβάνι, ώστε να αποφευχθούν τα προβλήματα και να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία ενός τόσο σημαντικού Ιδρύματος στην πόλη της Θεσσαλονίκης;