Προβλήματα στη λειτουργία της Β’-Γ’ ΔΟΥ Λάρισας εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού

Πέμπτη, 31 Οκτώβριος 2013 16:18 Ερωτήσεις/ΑΚΕ
Εκτύπωση

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

 ΘΕΜΑ: Προβλήματα στη λειτουργία της Β’-Γ’ ΔΟΥ Λάρισας εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού 

Στο πλαίσιο της ευρύτερης αναδιοργάνωσης των φορολογικών υπηρεσιών, η οποία στοχεύει στη μείωση του κόστους λειτουργίας, στη δημιουργία νέων ευέλικτων μονάδων και στην εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων, πραγματοποιήθηκαν συγχωνεύσεις εφοριών, ενώ κάποιες ανέστειλαν τη λειτουργία τους.      

Η ΔΟΥ Β’-Γ’ Λάρισας προέκυψε από την συνένωση της ΔΟΥ Β’ Λάρισας με τη ΔΟΥ Γ’ Λάρισας (διοικητική και κτηριακή συνένωση) και τη ΔΟΥ Φαρσάλων (μόνο διοικητική συνένωση). Το σύνολο των συναλλασσομένων για τη ΔΟΥ Β’ Λάρισας είναι 152.079 (68.016, 64.288 και 19.775 αντίστοιχα για Β’, Γ’ και Φάρσαλα), σύμφωνα με το Πόρισμα της Ειδικής Επιτροπής Επεξεργασίας και Τελικού Σχεδιασμού του Σχεδίου Ενοποιήσεων ΔΟΥ Νομού Λάρισας, ενώ το σύνολο των οργανικών θέσεων προσωπικού ανέρχεται στις 100 (ΠΕ 45, ΤΕ 15 και ΔΕ 40).

Η πρόσφατη συγχώνευση, σε συνδυασμό με τον υπαλληλικό «αποδεκατισμό» (κενές οργανικές θέσεις, μετακινήσεις κλπ), αλλά και την αύξηση του όγκου των συναλλαγών, δημιουργούν σοβαρότατο πρόβλημα λειτουργίας της νέας υπηρεσίας. Η ταλαιπωρία των φορολογουμένων και οι «ουρές» στα ταμεία δημιουργούν τριτοκοσμικές εικόνες.

Επειδή η αύξηση των φορολογικών εσόδων είναι διαρκές ζητούμενο.

Επειδή η ενίσχυση της φοροεισπρακτικής μηχανής αποτελεί «κλειδί» για τη δημοσιονομική προσαρμογή. 

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Είναι στο σχεδιασμό του Υπουργείου η μεταφορά υπαλλήλων στη Β’-Γ’ ΔΟΥ Λάρισας; Εάν ναι, από ποιες υπηρεσίες θα μετακινηθούν και ποια επιμέρους τμήματα της ΔΟΥ θα στελεχώσουν;  Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα;

 

ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

 

ΘΩΜΑΣ ΨΥΡΡΑΣ

 

ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΤΥΡΗ-ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΑΡΗ

 

ΝΙΚΟΣ ΤΣΟΥΚΑΛΗΣ