Home Ομιλίες - 'Αρθρα Θα πρέπει σύντομα τόσο η Αττικό Μετρό όσο και το Υπουργείο Υποδομών να πάρουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και να αρθούν όλα τα εμπόδια για να αποκτήσει το πολύπαθο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης πραγματικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης

Θα πρέπει σύντομα τόσο η Αττικό Μετρό όσο και το Υπουργείο Υποδομών να πάρουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και να αρθούν όλα τα εμπόδια για να αποκτήσει το πολύπαθο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης πραγματικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης

E-mail Εκτύπωση PDF

Έτσι ώστε να γνωρίζουν οι φορείς και οι κάτοικοι της πόλης πότε θα έχουν στη διάθεσή τους ένα πολύτιμο για την ανάπτυξη της πόλης εργαλείο, αλλά και πότε θα λάβουν τέλος οι οχλήσεις από την κατασκευή του, τόνισε η Ασημίνα Ξηροτύρη κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησής της στη Βουλή σχετικά με τα προβλήματα υλοποίησης και τις δυσμενείς εξελίξεις στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης. Στην απάντησή του ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα εφαρμοστεί «με το γράμμα του Νόμου» η σύμβαση με τον ανάδοχο, ακόμη και εάν χρειαστεί να εφαρμοστούν οι πιο σκληρές ρήτρες. Στη δευτερολογία της, η βουλευτής επισήμανε ότι το έργο θα πρέπει να συμβιώσει με τα αρχαιολογικά ευρήματα και να τα προστατεύσει, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν συμβιβασμοί και από τις δύο πλευρές για την ολοκλήρωση ενός «έργου πνοής» για τη Θεσσαλονίκη. Για το Δελτίο Τύπου:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προβλήματα υλοποίησης και δυσμενείς εξελίξεις στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης 

Συζητήθηκε σήμερα επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού ΔΗΜΑΡ Α' Θεσσαλονίκης Ασημίνας Ξηροτύρη - Αικατερινάρη με την οποία έθεσε εκ νέου το θέμα της απεμπλοκής του μεγαλύτερου έργου της Θεσσαλονίκης και ενός από τα μεγαλύτερα της χώρας, την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Αναφέρθηκε στη νέα εμπλοκή που προέκυψε στην υλοποίηση του έργου και αφορά στην «ειδική δήλωση διακοπής έργων» που υπέβαλλε η ανάδοχος κοινοπραξία στην Αττικό μετρό και με την οποία καταλογίζει ευθύνες για καθυστερήσεις στην Αττικό Μετρό και ανακοινώνει τον τερματισμό της ανάμειξής της στην κατασκευή της βασικής γραμμής του.

Η ανακοίνωση-απάντηση της Αττικό Μετρό προς την κατασκευάστρια κοινοπραξία, αλλά και η προειδοποίηση του Υπουργού να τηρήσει τα προβλεπόμενα από τη σύμβαση που υπέγραψε με το Δημόσιο διευκρινίζοντας ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν οι όροι της σύμβασης αποτελεί μία θετική ένδειξη αλλά δεν αρκεί. Θα πρέπει σύντομα τόσο η Αττικό Μετρό όσο και το Υπουργείο να πάρουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και να αρθούν όλα τα εμπόδια για να αποκτήσει το πολύπαθο αυτό έργο πραγματικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι φορείς και οι κάτοικοι της πόλης πότε θα έχουν στη διάθεσή τους ένα πολύτιμο για την ανάπτυξη της πόλης εργαλείο, αλλά και πότε θα λάβουν τέλος οι οχλήσεις από την κατασκευή του.

Στην απάντησή του ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα εφαρμοστεί «με το γράμμα του Νόμου» η σύμβαση με τον ανάδοχο, ακόμη και εάν χρειαστεί να εφαρμοστούν οι πιο σκληρές ρήτρες. Επίσης, τόνισε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τη χρηματοδότηση του έργου της Θεσσαλονίκης αλλά και με τη χρηματοδότηση της επέκτασής του στην Καλαμαριά, ενώ αναφέρθηκε στα προβλήματα με την αρχαιολογία που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Στη δευτερολογία της, η βουλευτής τόνισε ότι το έργο θα πρέπει να συμβιώσει με τα αρχαιολογικά ευρήματα και να τα προστατεύσει, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν συμβιβασμοί και από τις δύο πλευρές για την ολοκλήρωση ενός «έργου πνοής» για τη Θεσσαλονίκη.

 

 

Οικονομία & Ανάπτυξη

facebook   youtube

koinovouleytiki-drastiriotita-2012-simera

koin drast2000

dimokratiki_aristera_logo